woensdag 20 juli 2011

Dag 1 Summer CHA 2011

Ik heb wat live foto's van de Summer CHA gevonden, ze gaan "helaas" bijna allemaal over de stand van Tim Holtz.


Laat ik maar meteen beginnen met een foto van producten met een ontzettend hoog "hebbe hebbe" gehalte.


Als deze tassen in Nederland te koop zijn zijn ze voor mij!! Geweldig!! Wie wil nou niet met zo'n tas gezien worden??!!
Bij welke stand deze foto gemaakt is, weet ik niet. Dit is Kunst met een hoofdletter K!!! Wat is dit prachtig gemaakt. Dit soort foto's maken dat ik daar ook eens wil rondlopen!!
De stand van Heidi Swapp werd nog niet onthuld. Wat voor geheimzinnigs heeft zij om te laten zien?? Ik ben benieuwd hoor!!


Verder, zoals ik al zei, veel foto's van de stand van Tim Holtz. Zo te zien is hij ontzettend blij met wat er staat. En dat kan ik me voorstellen hoor!!! Toch wel knap om minstens twee keer per jaar weer zulke leuke, nieuwe producten te ontwikkelen.


Dit soort plaatjes maken dat ik ook aan de slag wil met mijn inkten e.d. Helaas heb ik daar nu even geen tijd voor maar dat komt vast wel. (Waar ik nu mee bezig ben is ook heel leuk!!)Nou, Tim mag trots zijn op zijn stand. Het ziet er weer allemaal prachtig uit!! En natuurlijk is zijn stand ook heel druk bezocht. Ik heb hem ook een paar keer in Nederland gezien en dan zie je bij zijn kraam ook hele drommen met dames. "Wat zou hij nu weer voor leuks aan het maken zijn?"



En dan hoort handtekeningen geven er ook bij. Tim, joehoe, ik wil graag zo'n mooie tas met jouw handtekening!! LOL.


Ik zal vandaag vast wel weer mooie foto's vinden, die ik jullie zeker zal laten zien!!





Fijne dag verder,
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...