maandag 4 juli 2011

Sneak peek Bo Bunny Summer CHA 2011

Van Bo Bunny vind ik dat ze weer iets prachtigs gaan uitbrengen. Ik zag de papieren en de embellishments en zag het al meteen verwerkt in een prachtig mini-album. Ooooo, iedereen een paperpack en de prachtige embellishments, zag ik al meteen zitten. Dat zou wel een hele dure workshop worden!! LOL!





Vinden jullie deze embellishments ook niet prachtig?? Die buttons en jewels en die trinkets!!!! Zucht, kan ik zo bij wegzwijmelen..............................


Ik zie het boekje al helemaal voor me. Met hartstikke oude foto's van mijn overgrootouders en grootouders er in!!


OK, wakker worden!! Eerst maar eens aan het werk vandaag na drie weken vakantie. Dat gaat niet meevallen denk ik!


Allemaal een fijne dag!
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...