vrijdag 1 juli 2011

Summer CHA 2011 sneak peek Prima Marketing

Ook Prima Marketing heeft laten zien waar ze mee naar de Summer CHA 2011 komen. Zoals ik al gedacht had wil ik het allemaal hebben!!! Om te gebruiken natuurlijk! (LOL)


De Pixie Glen Collectie is een zoete vintage lijn waar iedereen bij kan wegdromen.
De Printery collectie vind ik ook wel mooi hoor en sluit helemaal aan op de Pixie Glen. Volgens mij kun je ze heel goed samen gebruiken. Heerlijk barok!!


Dan zijn er ook nog de Canvas Mistables. Die kun je zelf bekijken door op de link te klikken. Het zijn figuren van canvas die te kleuren zijn met Glimmermist. Hartstikke leuk!!!! Ik vind ze zelf een beetje lijken op de Mistable Chips van Tatterd Angels. Maar goed, weer iets erbij om lekker mee te spelen.

Ik zal van het weekend wat sneak peeks combineren, anders ga ik ontzettend achter lopen.


Een hele fijne dag, met veel zon!! (dan heb ik dat ook!!)
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...