donderdag 28 februari 2013

Ik was er een vergeten!!

Ik had al eerder een berichtje geplaatst over een aantal blogs die ik, bijna, dagelijks bezoek. Daar was ik er een bij vergeten. Donna Downey!! Stom! Want zij was de eerste bij wie ik de mixed media-technieken zag.

En hierbij de link: http://donnadowney.typepad.com/
 
Veel plezier en ga zeker vaak het blog bekijken!! Elke maandag en woensdag plaatst zij een filmpje waarbij ze laat zien wat ze doet en welke producten ze daarbij gebruikt. Echt de moeite waard!!
 
Nou, vandaag heb ik een knutseldag! Samen met twee knutselvriendinnen gaan we heerlijk freubelen en kletsen. Gezellig!! Ik heb er zin in!!
 
Jullie ook een fijne dag!
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...