zaterdag 6 juli 2013

Nieuwe sneaks CHA Summer 2013

De laatste paar dagen was er even geen tijd om te bloggen. Vandaar dat ik nu een aantal sneak peeks heb voor de komende CHA Summer 2013.
 
Allereerst deze stencils. Geweldig!! Heel, heel, heel goed te gebruiken voor de mixed media canvasjes maar zoals de voorbeelden laten zien ook voor andere projecten.
Deze stencils zijn van The Crafter's Workshop.





Zijn ze niet hartstikke leuk??!! Wie weet komen er nog meer??!!
 
Bo Bunny heeft een aantal nieuwe lijnen laten zien. Zelf ben ik niet zo'n fan van BB. Ik heb niet echt het gevoel dat ik de papieren kan gebruiken voor iets.



 

De laatste sneaks zijn van Graphic 45. Deze lijn heb ik tot nu toe niet veel gebruikt. Ik heb wel eens een papiertje gekocht om kerstkaarten van de maken. Daar vind ik ze wel heel geschikt voor.

Deze lijn heet Mother Goose.


Gebruik de linken om ook alle andere voorbeelden te bekijken. Ze zijn hartstikke leuk!!



Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en ik hoop dat er nog veel meer sneak peeks komen!! Ik laat ze allemaal zien!!
 
Fijn weekend!
Marianne




Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...