maandag 15 juli 2013

Stilte voor de storm

Het was de afgelopen dagen stil op mijn blog. Het was zulk lekker weer dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om achter de computer te kruipen.
 
Nu zoek ik binnen een beetje verkoeling dus ben ik maar achter de computer gekropen. Er waren zo veel nieuwe sneak peeks dat ze niet in een keer kan plaatsen.
 
Ik begin met Bella Blvd. Zij maken een aankondiging van 5 nieuwe lijnen!!! Ik heb me daar altijd wel over verbaasd. Waarom vijf lijnen in een keer en niet wat beter verdeeld? Dat zou echt beter zijn voor mijn spaarpot.
Ze laten op het blog niet de lijnen zelf zien maar wel prachtige voorbeelden gemaakt met deze nieuwe lijnen.






Zijn jullie het met me eens dat het hele mooie voorbeelden zijn?
 
De volgende is Fancy Pants. Altijd goed voor leuke, frisse kleuren.




Leuke kleuren!! Leuke printjes!! Deze wil ik wel eens in het echt zien! Heel goed te gebruiken voor mijn LO's van Milo.
 
Glitz Design heeft ook weer wat laten zien. Die stempelrollen blijven leuk!!



Ik vind het eigenlijk wel typische Amerikaanse papierlijnen. Kamperen, reservaat. Dingen die je hier in Nederland niet zo ziet. Misschien dat er papiertjes bij zitten die wat neutraler zijn. Dus ook de moeite waard om beter te bekijken.
 
Little Yellow Bicycle laat twee nieuwe lijnen zien. Echt iets wat we van hun gewend zijn. Cute!!Cute!! Cute!!


En een prachtig voorbeeld. Hier hou ik wel van. Clean & Simple!!




Dit was het voor vandaag. De komende dagen komen er nog veel meer sneaks dus kom nog eens terug.
 
Een hele fijne, warme avond!
Marianne

Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...