zondag 20 november 2016

Nieuwe Ronde, Nieuwe Kansen

Zes maanden geleden voor het laatst hier iets geschreven. Waarom?? Ik zou het niet weten.......

Ik pak het "gewoon" weer op. Regelmatig weer een stukje schrijven. Er is tenslotte genoeg te vertellen. 
De crops, workshops, de lay-outs en noem maar op. 
Ik heb in elk geval een besluit genomen voor het scrapbooken van volgend jaar. 
Project Life vind ik hartstikke leuk! Het lukt me in elk geval niet om elke week twee 30x30 LO's te maken. Daarom wil ik het proberen in een 6x8 album. Niet geschoten is altijd mis, dus zeker het proberen waard.

Ik ben sinds dit najaar lid van een DT van een Frans forum. Elke maand maken we 5 projecten aan de hand van 5 verschillende challenges. Deze challenges wil ik gebruiken om de boeken van de kleinkinderen bij te werken. Hard nodig! 

Dus 2017 wordt verwerkt in een 6x8 album. Op mijn gemak kan ik op zoek naar een mooi album. PL kaartjes heb ik genoeg. Het afgelopen jaar eigenlijk niets gebruikt van de maandelijkse kit van Scrapdelight en ik heb mijn abonnement met een jaar verlengd. 

Allemaal leuke plannen want er staan ook nog workshops op stapel. 

We gaan het beleven! Kom in elk geval regelmatig hier kijken of op mijn Facebook pagina. Dat zou ik echt leuk vinden!

groetjes,
Marianne

5 opmerkingen:

Ina Wijnberg zei

wat enorm leuk Marianne... ik ga je volgen.

Unknown zei

Marianne il herken dit zo goed.....op een of andere manier is er de klad in gekomen. Ool bij mij. Ik blijf je volgen hoor. En de eerste resultaten zien er weer goed uit!!!

Marianne zei

Dank je wel Nanette! We vinden de hobby gewoon te leuk om er mee te stoppen. Dan maar steeds weer opnieuw beginnen ;-)

Anoniem zei

Mooie pagina's! Ik ben benieuwd naar wat je vindt van het andere formaat. Ik ben ook benieuwd naar welke workshops je gaat volgen. :)

Marianne zei

Dank je wel! Ik volg nu een workshop van een jaar van Martine. PL 2017. Verder is het plan om dit jaar weer zelf workshops te gaan geven. Altijd leuk!!

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...