Ik hoop tot snel met een mooie sneak peek!
Marianne
Ik hoop tot snel met een mooie sneak peek!
Marianne
Maar goed, het zijn leuke frisse kleuren met lieve printjes. Echt helemaal leuk. En als ik op het blog van Echo Park kom......................., zie ik dat ze nog ik de kerststemming zijn maar ik hoop dat ze snel de nieuwe lijnen gaan presenteren. Ik hou jullie op de hoogte.
Verder zijn er nog sneak peeks van onderstaande lijnen. Klik op de naam en je komt op hun blog op site.
Reminisce
Jillibean Soup
Little Yellow Bicycle
GCD Studio's
SEI
Best Creation
Nikki Sivils
Ik zou het leuk vinden als jullie bij de reacties jullie favoriete lijnen bekend maken.
Tot snel,
Marianne
Aanstaande dinsdagavond, 21 december, demonstreer ik Glimmer Mist en Glimmer Glaze van Tattered Angels bij Hobby World Croptime aan de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude. Van 18.00-21.00 uur laat ik zien wat je zoal met deze flesjes en potjes kunt doen. Ik heb er gisteravond even mee zitten spelen, samen met Corinne, en ik moet zeggen dat je wel erg leuke effecten kunt krijgen. Uiteraard maak ik wat voorbeeldjes en dat alleen al is één groot feest!! Ik ben nu bezig met een canvasje en het wordt wel erg leuk!!
Nieuwsgierig geworden??? Kom dinsdagavond dan even kijken. Tijdens deze demo krijg je, alléén met je klantenkaart, bij de kassa 10% korting op de Glimmer Mist en Glimmer Glaze. Daarnaast spaar je natuurlijk nog €1.00 op je klantenkaart bij elke €10.00 die je besteed. Dat is natuurlijk leuk te gebruiken bij je volgende besteding!!
Wat ik aan deze leuk vind is het gebruik van een plastic verpakking!!!
Deze vind ik weer wat minder, jammer.
De 12e en laatste vind ik ook weer helemaal leuk!!! Nu nog tijd vinden ze te gaan maken!
Ook wel handig omdat ik volgend jaar twee workshops ga geven bij Hobby World Croptime met hoofdzakelijk Rangerprodukten. Voorlopig noemen we ze Ranger 1 en 2. Tijdens de eerste workshop ga ik vertellen wat je allemaal met allerlei Rangerprodukten kunt doen. Tijdens de tweede workshop gaan we verschillende dingen maken met Rangerprodukten en verwerken op een canvas. Heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!!
Kijk maar eens naar die prachtige rode en groene kleuren! Het zijn dan niet alleen "kerstdingen" in deze kleuren maar bijvoorbeeld ook letters, bloemen en vlinders!! Je kunt ze hier beter bekijken. Gewoon prachtig, al die embellishments die bij elkaar horen!!
Gisterenmiddag werd Alphen aan den Rijn, waar ik woon, opgeschikt door een heftige explosie in een flat waar wij voorheen gewoont hebben. Toen ik hoorde wat er gebeurd was ben ik meteen op internet gaan kijken wat er nou toch allemaal aan de hand was. Het was vreselijk wat ik zag en hoorde!! Een dode en vier gewonden!!

Gelukkig is de buurvrouw, waar ik altijd contact mee had, ongedeerd. Jammer genoeg is er toch een dode gevallen. Er is verder weinig over bekend maar dat zullen we in de loop van de dag wel horen.Marianne
En de technieken die hij vandaag gebruikt zijn ook helemaal mijn ding!!! Daarom ben ik zo ontzettend benieuwd naar de kerstlabel van morgen. Gelukkig nog maar een paar uur!
Label nummer drie.
Label nummer vier.
Label nummer vijf. Zodra ik een label gemaakt heb, zal ik hem hier natuurlijk laten zien!
Fijne zondag!
Marianne

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...