maandag 10 januari 2011

Toch nog wat sneaks!!

Zo aan het eind van de dag toch nog wat sneaks!! Ik dacht, laat ik toch nog maar even kijken of er nog iets nieuws is. En ja hoor!!

Spellbinders brengt nieuwe mallen uit, van Donna Salazar, waaronder deze:Geweldige mal om miniboekjes te maken!! Hij staat al op mijn verlanglijstje!! Klik hier voor een demofilmpje voor de diverse nieuwe mallen.
Mal om mooie bloemen mee te maken. Die kan ik altijd wel gebruiken!!

Ranger heeft nieuwe kleuren stickles!! Jaaaaaaaaaaa, nog meer glitter!!

Verder hebben onderstaande groothandels nog nieuwe produkten aangekondigd:
Websters Pages: Spring Market
Hero Arts: Catalogus 2011
Sei
Sassafrass: Paper Crush
Pink Paislee
Teresa Collins
Bella Blvd
Nikki Sivils

Morgen zal ik deel twee plaatsen.

Welterusten, Marianne

Dan maar wat kaartjes

Jammer genoeg, sinds de laatste keer, geen nieuwe sneak peeks van nieuwe lijnen/ produkten die worden gelanceerd op de CHA.
Ik heb nog wel een paar kaartjes die ik onlangs gemaakt heb maar nog niet heb laten zien.





Ik heb de Cuttlebug maar weer eens tevoorschijn gehaald voor de achtergrondjes en wat "oudere" papiertjes die ik nog had liggen.
Nu nog even mijn werktafel opruimen want die ligt huizenhoog bezaaid met van alles en nog wat.

Marianne

zaterdag 8 januari 2011

Eindelijk weer een sneak peek!

Eind januari is er weer de CHA in Amerika. Dan laten alle grote hobbymerken hun nieuwe spullen zien voor de komende tijd. Daar zitten natuurlijk ook alle grote scrapmerken bij. De vorige keer had ik al iets laten zien van wat er uit gaat komen. Nu, eindelijk na een week, kan ik nog iets laten zien. Het is nog niet veel maar een goed begin.

Een sneak peek van diverse foto's voordat we het totale produkt te zien krijgen van Jillibean Soup

Elizabeth Park van Little Yellow Bicycle

Heerlijk frisse kleurtjes en leuke printjes. Hebben jullie er ook zo'n zin in?

Marianne

woensdag 5 januari 2011

Niet eerlijk

Sinds vorige week heb ik even geen sneak peek meer kunnen vinden. Maar wat doet meneer Tim Holtz??!! Die gaat ons nog even, vlak voor het weekend, lekker maken met een foto van een aantal dozen met spullen voor de CHA!!!!!
Hij laat ook onderstaande foto zien, maar ja, wat kunnen we daar verder mee??? Alleen maar nog nieuwsgieriger worden naar die nieuwe spullen!!!!

Ik hoop tot snel met een mooie sneak peek!

Marianne

zondag 2 januari 2011

Eerste Sneak Peeks een feit!

De eerste sneak peeks van de winter CHA 2011 zijn bekend. Het zijn er nog niet zo veel maar er zullen er, bijna, dagelijks bijkomen. Ik zal proberen ze zo snel mogelijk hier te plaatsen.

Daar gaan we dan!
Echo Park komt met een hele lieve meisjes-lijn. Waarom nou niet voor jongetjes!? Ik wordt tenslotte binnenkort oma van een kleinzoon!!

Maar goed, het zijn leuke frisse kleuren met lieve printjes. Echt helemaal leuk. En als ik op het blog van Echo Park kom......................., zie ik dat ze nog ik de kerststemming zijn maar ik hoop dat ze snel de nieuwe lijnen gaan presenteren. Ik hou jullie op de hoogte.

Verder zijn er nog sneak peeks van onderstaande lijnen. Klik op de naam en je komt op hun blog op site.
Reminisce
Jillibean Soup
Little Yellow Bicycle
GCD Studio's
SEI
Best Creation
Nikki Sivils

Ik zou het leuk vinden als jullie bij de reacties jullie favoriete lijnen bekend maken.

Tot snel,
Marianne

vrijdag 31 december 2010

2010-2011

Via deze weg wil ik iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel gezond, gelukkig en creatief 2011!!
Marianne

donderdag 16 december 2010

Glimmer Mist en Glimmer Glaze van Tattered Angels

Aanstaande dinsdagavond, 21 december, demonstreer ik Glimmer Mist en Glimmer Glaze van Tattered Angels bij Hobby World Croptime aan de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude. Van 18.00-21.00 uur laat ik zien wat je zoal met deze flesjes en potjes kunt doen. Ik heb er gisteravond even mee zitten spelen, samen met Corinne, en ik moet zeggen dat je wel erg leuke effecten kunt krijgen. Uiteraard maak ik wat voorbeeldjes en dat alleen al is één groot feest!! Ik ben nu bezig met een canvasje en het wordt wel erg leuk!!

Nieuwsgierig geworden??? Kom dinsdagavond dan even kijken. Tijdens deze demo krijg je, alléén met je klantenkaart, bij de kassa 10% korting op de Glimmer Mist en Glimmer Glaze. Daarnaast spaar je natuurlijk nog €1.00 op je klantenkaart bij elke €10.00 die je besteed. Dat is natuurlijk leuk te gebruiken bij je volgende besteding!!

Marianne

dinsdag 14 december 2010

Nog vier tegoed!!

Sorry dat ik nu pas kom met de laatste vier kerstlabels van Tim. Afgelopen zaterdag gaf ik de Basisworkshop Stempelen en dat moet ook voorbereid worden. Dus even geen tijd om de labels van Tim op m'n blog te plaatsen. Het was trouwens erg gezellig, maar daarover later meer.

Ik moet toegeven dat ik de labels dit jaar wat minder vind. De technieken zijn helemaal geweldig maar de labels op zich wat minder. Dat kan natuurlijk, we hebben allemaal zo onze eigen smaak. Hier zijn ze dan!! De laatste vier!!
De negende vind ik echt helemaal geweldig!! Die kleuren!! Die rozet!!! Zucht...........

Wat ik aan deze leuk vind is het gebruik van een plastic verpakking!!!

Deze vind ik weer wat minder, jammer.

De 12e en laatste vind ik ook weer helemaal leuk!!! Nu nog tijd vinden ze te gaan maken!
Waarschijnlijk gaat dat morgenavond worden als Corinne gezellig komt freubelen. Ben benieuwd!!
Nou, we zullen weer moeten wachten tot volgend jaar. Nu op naar de CHA waar natuurlijk weer allemaal leuke, nieuwe dingen gepresenteerd worden. Ook dit keer zal ik ze weer hier plaatsen!
Marianne

woensdag 8 december 2010

Kerstlabel nummer 8

We zijn al weer toe aan kerstlabel nummer 8!! Tim Holtz doet ontzettend z'n best. Toch moet ik zeggen dat ik ze echt niet allemaal zo ontzettend geweldig vind als de labels van vorig jaar. Aan de andere kant is het wel leuk om weer wat nieuwe technieken te leren.
Ook wel handig omdat ik volgend jaar twee workshops ga geven bij Hobby World Croptime met hoofdzakelijk Rangerprodukten. Voorlopig noemen we ze Ranger 1 en 2. Tijdens de eerste workshop ga ik vertellen wat je allemaal met allerlei Rangerprodukten kunt doen. Tijdens de tweede workshop gaan we verschillende dingen maken met Rangerprodukten en verwerken op een canvas. Heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk!!
Aanstaande zaterdag geef ik de basisworkshop Stempelen. Hiervoor zijn nog wat plekjes vrij. De cursisten die zaterdag deze workshop volgen krijgen 5 euro korting als zij zich opgeven voor een van de Rangerworkshops. Klanten die zaterdag langskomen en zich opgeven voor een van de Rangerworkshops (en meteen afrekenen) krijgen ook 5 euro korting op deze workshops. Hartstikke leuk dus!!!!
Ik ben de laatste dingen aan het maken voor de Ranger 1 workshop. Al zeg ik het zelf, hij wordt weer hartstikke leuk!! Morgen ben ik de hele dag bij Hobby World om de workshop van zaterdag voor te bereiden en dan maak ik meteen een gedeelte van de Ranger 2 workshop.
Marianne

De Prima Product Pick van december (PPP)

Elke maand kiest Prima Marketing een aantal produkten uit die perfekt passen bij de tijd van het jaar. Dit keer zijn dat, uiteraard, produkten die heel goed passen bij je kerst-lo of je kerstkaarten. Kijk maar eens naar die prachtige rode en groene kleuren! Het zijn dan niet alleen "kerstdingen" in deze kleuren maar bijvoorbeeld ook letters, bloemen en vlinders!! Je kunt ze hier beter bekijken. Gewoon prachtig, al die embellishments die bij elkaar horen!!
Marianne

dinsdag 7 december 2010

Kerstlabel nummer 7 van tim Holtz en vreselijk nieuws

Ja, we zijn over de helft en meneer Tim Holtz heeft weer een prachtige kerstlabel gemaakt! Die kerstster!! Die ga ik echt vanavond nog maken!!! Eerlijk gezegd heb ik nog geen label gemaakt, maar dat komt omdat ik druk ben met de Stempelworkshop van aanstaande zaterdag bij Hobby World Croptime (er zijn nog plaatjes vrij) en met de volgende workshop, Ranger 1 (zo noem ik hem maar voorlopig)!!

Gisterenmiddag werd Alphen aan den Rijn, waar ik woon, opgeschikt door een heftige explosie in een flat waar wij voorheen gewoont hebben. Toen ik hoorde wat er gebeurd was ben ik meteen op internet gaan kijken wat er nou toch allemaal aan de hand was. Het was vreselijk wat ik zag en hoorde!! Een dode en vier gewonden!!


Gelukkig is de buurvrouw, waar ik altijd contact mee had, ongedeerd. Jammer genoeg is er toch een dode gevallen. Er is verder weinig over bekend maar dat zullen we in de loop van de dag wel horen.
De schade zal vreselijk groot zijn en ik hoop dat de bewoners weer snel in hun huis mogen om de boel op te ruimen en deze dag achter zich te kunnen laten.

Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...