woensdag 15 juni 2011

"Geboortekaartje"

Een collega van mij krijgt, na de zomervakantie, een pup. Hartstikke leuk natuurlijk zo'n jong beestje in huis. Toen ze het besloten hadden, moest de pup nog geboren worden en vorige week maandag was het zover!
Tien pups kreeg de moederhond!!! Vijf vrouwtjes en vijf mannetjes. En dat is wat zij en haar man graag wilden, een mannetje.
Nou, toch maar een geboortekaartje gemaakt. Even zoeken naar de stempel, want ik wist dat ik eens bij een hobbyblad een hondenstempel had gekregen.
Het papier is van Maja Design. Ik had er net twee nieuwe blokjes van gekocht, dus dat kwam goed uit.

De indeling van de kaart heb ik afgekeken van een kaart van Nicole.
Onderaan de foto zie je nog net een stukje van de centuur van mijn badjas. Dat zag ik te laat.
Ik heb nu vakantie en hoop nog wat kaartjes te kunnen maken. Je kunt ze maar op voorraad hebben!!

Marianne

woensdag 8 juni 2011

Nog een filmpje van het feest


Nick en Simon

Sorry voor de slechte geluidskwaliteit!!

Hoogvlietfeest

Afglelopen maandagavond hadden wij een Hoogvlietfeest in Brothers in Bunnik. Eenmaal per jaar is er een Winstdelingsfeest. Op dit feest worden de filialen uitgenodigd die het goed gedaan hebben en elk jaar krijgen verschillende afdelingen van het Servicecentrum een wildcard om ook te komen. Dit jaar mochten wij, van de receptie, ook komen!! Hartstikke leuk.


Op deze avond wordt het winnende filiaal bekend gemaakt. Dat was dit jaar ons filiaal In De Boogaard. Van harte gefeliciteerd.


Natuurlijk geen feest zonder een leuke artiest en dit jaar waren dat.........................................




NICK EN SIMON!!!!


Hieronder wat foto's van de avond zelf. Errug gezellig een goed georganiseerd!! Een filmpje van Nick en Simon staat te uploaden dus dat komt later.

Onze algemeen directeur in een lasershow!!


Collega tijdens de polonaise.


Op naar het volgende feest!


Marianne

maandag 6 juni 2011

Het beloofde kaartje

Hier dan eindelijk het kaartje dat ik al eerder beloofd had. Tja, kom je thuis van je werk, ben je doodmoe en dan maar hangen op de bank en van fotograveren kwam het niet meer.

Lekker X-Factor gekeken en toen naar bed.

Nu dan toch de foto gemaakt. Ik denk dat ik heel erg moet oefenen wil ik het inkleuren met Copics onder de knie krijgen.

Ik had Hema correspondentiekaartjes gekocht maar dat loopt heel erg uit met inkleuren. Dan maar weer het DCP papier gepakt. Mocht ik hier in de buurt Copic papier of Stempelkarton van Papicolor vinden, ga ik het zeker proberen.

Ik heb nog een kaartje gemaakt maar daar moet ook nog een foto van gemaakt worden.


Fijne dag verder,

Marianne

vrijdag 3 juni 2011

Creatief dipje

Pffffffffff, ik wilde zo graag met alle tips van Nicole aan de slag maar er kwam totaal niets uit mijn handen!!

Ik heb nu een kaart gemaakt waar ik al die tijd over gedaan heb. En nu ligt hij al drie dagen op mijn werktafel om gefotografeerd te worden.

Ik beloof dat ik vanavond een foto maak en hier plaats.

Komen jullie dan terug?
Marianne

zondag 29 mei 2011

Workshop Ranger 2



Ranger 2 is een workshop waarbij er allerlei Rangerprodukten gebruikt gaan worden zoals bijvoorbeeld:
Ranger inkt (Distress inkten)
Stains
Alcoholinkt
Crackle paint
Alternations

Echt een hele leuke workshop. Natuurlijk mag je zelf bepalen welke kleuren je gaat gebruiken.

Je kunt je in de winkel opgeven voor deze workshop of via mail aan:
workshop-hobbyworld@croptime.net

Ik hoop jullie tijdens een van mijn workshops terug te zien.

Marianne

vrijdag 20 mei 2011

Monskeys

Zoals jullie misschien weten werk ik bij Hoogvliet supermarkt als afdelingshoofd van de afdeling receptie.
Nu hebben we bij Hoogvliet de Monskey-actie. Bij elke 15 euro aan boodschappen, krijg je een gratis Monskey. Echt leuke poppetjes en als Hoogvlieger wil ik ze natuurlijk allemaal hebben.
Dit zijn alle te sparen Monskeys:



















Het zijn hartstikke leuke poppetjes. Hier kun je alles lezen over de Monskeys.


Marianne

maandag 16 mei 2011

Nicole Verkooijen

Afgelopen zaterdag gaf Nicole Verkooijen de workshop "Copic Markers voor beginners". Er waren 10 dames die de workshop kwamen volgen en al snel werd Nicole bestookt met vragen.



Ze gaf antwoord op al onze vragen en legde daarbij de werking e.d. van de Copic Markers uit.
Zij maakt zelf hele mooie kaarten en dat willen wij ook wel natuurlijk!!


Stap voor stap legde ze uit hoe zij de stempelafdrukjes inkleurt. Er wel bij zeggend dat dat natuurlijk niet een wet is maar een tip. Dat je altijd zelf moet onderzoeken wat voor jou het beste werkt.
Ze had een prachtige koffer bij zich met alle kleuren en die moest ik natuurlijk van dichtbij bekijken en bewonderen. Zo'n koffer is voor mij te duur dus dan maar een foto ervan gemaakt.


Aandachtig zitten alle dames te luisteren naar de uitleg van Nicole.
Iedereen zat te wachten om ook zelf aan de slag te kunnen met de tips die zij gaf.
Van te voren had Nicole gezegd dat veel foto's zouden "mislukken" omdat zij met haar mond open zou zitten. En dat is inderdaad zo. Hier het bewijs.
Op zaterdag 9 juli geeft zij de workshop voor gevorderden en in het najaar weer allebei de workshops opnieuw. Ze gaat ook een workshop geven waarbij kaarten worden gemaakt maar daar moeten we nog een datum voor prikken.

Zodra ik meer informatie heb over de diverse workshops, zal ik dat zeker hier melden. Hou ook de site van Hobby World Croptime in de gaten!!

Marianne

zondag 15 mei 2011

Milo is drie maanden

Van de week heb ik een filmpje gemaakt van Milo. Hij is nu drie maanden en zo'n ontzettend lekker mannetje. Als je hem pakt en kusjes op zijn hoofd geeft gaat hij helemaal tegen je aan leunen. En hij probeert echt alles na te doen.

Hier zie je Milo met een knisperdoekje.




Het spijt me dat het filmpje op z'n kant te zien is. Ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpassen. Mocht iemand weten hoe ik dat moet doen, dan hoor ik het graag.


Marianne

Hoera!!! 50!!!

Begin deze maand ben ik 50 geworden!! Ik keek er al een tijdje naar uit hoor!! Ik vind het prachtig dat ik 50 ben geworden!


Het cadeau van de kinderen had ik het Paasweekend al gekregen omdat dat weekendje weg vanwege mijn 50ste verjaardag was. Ik kreeg een cadeaubon voor weekendjeweg.nl en een zilveren bedel voor mijn Pandora-armband in de vorm van een kinderwagen. Zo cute!! Van mijn schoonmoeder heb ik een prachtige nieuwe tas gekregen van PIP-studio (mijn favoriet). Mijn zwager kwam met een waardebon van Ici Paris (€ 50.00!!). Aan mijn man had ik twee stapelringen van Zinzi gevraagd. Errug leuk!!


Echt mijn verjaardag vieren doe ik tijdens onze vakantie in juni. Normaal vier ik het niet echt heel uitgebreid met een feest maar dit jaar wil ik dat wel doen en dan eens wat extra mensen uitnodigen. Daar heb ik nou echt zin in!!


Ik had mezelf die dag gewoon ingepland op het werk. Iedereen is aan het werk die dag dus had ik anders de hele dag alleen thuisgezeten. Niks aan.


Nou, die meiden waren lekker bezig geweest!! Er waren posters gemaak van filmfiguren waar ze mijn gezicht in hadden gemonteerd, uiteraard zat er een Sarah en er hingen slingers boven mijn bureau. Een van de collega's kwam nog even gezellig (op haar vrije dag) langs. Het was echt geweldig. Zelf hou ik niet zo van die poespas maar dit was precies genoeg!! Hieronder een paar foto's van de versierde receptie-afdeling!!
Er was een prachtige Sarah voor mij gemaakt die ze verstopt hadden op een plek waarvan ze dachten dat ik nooit zou komen. Het Fashionhok! Helaas meiden!! Die week moest ik kleding gaan passen met een aankomend bedrijfsleider dus er was paniek alom!! Hahahaha!! En ik, blondie, had niet eens door waar het om was!!
Een van de posters was opgehangen naast het portret van de oprichter van het bedrijf. Kijk, was ik in elk geval in zeer goed gezelschap!!
Met de slingers boven mijn bureau, de Sarah op de balie en al die posters kon niemand er om heen dat ik 50 geworden was. Helemaal leuk!!
Van John kreeg ik ook nog een bos prachtige rozen. Dank je wel schat!

Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...