Een collega van mij krijgt, na de zomervakantie, een pup. Hartstikke leuk natuurlijk zo'n jong beestje in huis. Toen ze het besloten hadden, moest de pup nog geboren worden en vorige week maandag was het zover!
Tien pups kreeg de moederhond!!! Vijf vrouwtjes en vijf mannetjes. En dat is wat zij en haar man graag wilden, een mannetje.
Nou, toch maar een geboortekaartje gemaakt. Even zoeken naar de stempel, want ik wist dat ik eens bij een hobbyblad een hondenstempel had gekregen.
Het papier is van Maja Design. Ik had er net twee nieuwe blokjes van gekocht, dus dat kwam goed uit.
Tien pups kreeg de moederhond!!! Vijf vrouwtjes en vijf mannetjes. En dat is wat zij en haar man graag wilden, een mannetje.
Nou, toch maar een geboortekaartje gemaakt. Even zoeken naar de stempel, want ik wist dat ik eens bij een hobbyblad een hondenstempel had gekregen.
Het papier is van Maja Design. Ik had er net twee nieuwe blokjes van gekocht, dus dat kwam goed uit.
De indeling van de kaart heb ik afgekeken van een kaart van Nicole.
Onderaan de foto zie je nog net een stukje van de centuur van mijn badjas. Dat zag ik te laat.
Ik heb nu vakantie en hoop nog wat kaartjes te kunnen maken. Je kunt ze maar op voorraad hebben!!
Marianne

Onze algemeen directeur in een lasershow!!
Collega tijdens de polonaise.

































Zij maakt zelf hele mooie kaarten en dat willen wij ook wel natuurlijk!!
Ze had een prachtige koffer bij zich met alle kleuren en die moest ik natuurlijk van dichtbij bekijken en bewonderen. Zo'n koffer is voor mij te duur dus dan maar een foto ervan gemaakt.
Aandachtig zitten alle dames te luisteren naar de uitleg van Nicole.
Iedereen zat te wachten om ook zelf aan de slag te kunnen met de tips die zij gaf.
Van te voren had Nicole gezegd dat veel foto's zouden "mislukken" omdat zij met haar mond open zou zitten. En dat is inderdaad zo. Hier het bewijs.
Er was een prachtige Sarah voor mij gemaakt die ze verstopt hadden op een plek waarvan ze dachten dat ik nooit zou komen. Het Fashionhok! Helaas meiden!! Die week moest ik kleding gaan passen met een aankomend bedrijfsleider dus er was paniek alom!! Hahahaha!! En ik, blondie, had niet eens door waar het om was!!
Een van de posters was opgehangen naast het portret van de oprichter van het bedrijf. Kijk, was ik in elk geval in zeer goed gezelschap!!
Met de slingers boven mijn bureau, de Sarah op de balie en al die posters kon niemand er om heen dat ik 50 geworden was. Helemaal leuk!!
Van John kreeg ik ook nog een bos prachtige rozen. Dank je wel schat!