zaterdag 29 juni 2013

Digitaal Scrappen

Het grote nieuws van Basic Grey ging over digitaal scrappen.


Basic Grey is een partnership aangegaan met JessicaSprague.com! Ik weet helemaal niets van digitaal scrappen, dus het zegt mij allemaal niets. Ze hebben van vier lijnen een digitale versie gemaakt.
 
Als je into het digitale scrappen bent zou ik daar zeker eens gaan kijken. Mij doet het allemaal niets, eerlijk gezegd. Ik vind die "echte" papieren en embellishments gewoon veel te aantrekkelijk!! Daarbij komt dat ik even gekeken heb wat het kost om een digitaal fotoboek te laten maken van 30x30 cm en dan kom je al gauw op de € 65,00!! Laat mij dan maar lekker freubelen met al die hebbedingetjes.
 
Verder is er weinig te melden. Gelukkig gaat mijn favoriete CHA sneak peek site binnenkort van start met gloednieuwe sneaks!!!
 
Morgen gaan we gezellig aan de BBQ bij Bep en Henk, gezellig!
 
Fijn weekend verder!
Marianne


Geen opmerkingen:

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...