maandag 24 januari 2011

Lest Best??!!

Ja hoor, één dag voordat hij afreist naar de CHA, showt Tim Holtz zijn nieuwe stempels. Ik ben echt helemaal enthousiast. Bekijk het filmpje helemaal bovenaan en zie wat hij allemaal heeft. Daar is echt over nagedacht hoor. Embosfolders in combinatie met stempels en stempels in combinatie met andere stempels. Dat laatste is al bekend maar de stempels die hij hiervoor heeft ontworpen zijn echt weer helemaal leuk!!! Nou, ik kan dus behoorlijk lang van mijn goede voornemen gebruik maken. Elke maand een nieuwe TH stempel kopen. Ik moet ze gewoon allemaal laten zien. Hier zijn ze dan:








GCD Studio's: Sweet Surrender
Pink Paislee: Butterfly Garden

Wat een mooie stempels!!! Echt geweldig!! Zucht................. Nou, de CHA kan beginnen hoor!! Hoe eerder, hoe beter!! Hoe eerder, hoe sneller de stempels in de winkels liggen.

Marianne

zondag 23 januari 2011

Candy Aquamarkers


Oo, ik ben nogal actief op het blog vandaag. Hahaha!! Al surfend kwam ik weer een leuke candy tegen. Nu op het blog van Aqua Markers. Lees goed wat je moet doen om in aanmerking voor deze candy te komen.

Marianne

CHA winter 2011 komt steeds dichterbij

Jaja!! De CHA komt inderdaad steeds dichterbij!! Nog een paar dagen en dan is het zo ver! Dan kan ik misschien live foto's van nieuwe produkten laten zien. Nu moeten we het nog even doen met de plaatjes die de bedrijven vrijgeven.

Tim Holtz heeft een nieuw produkt met grandioze kleuren, uiteraard matchen ze met de huidige kleuren inkt e.d. Het lijkt mij een soort dabber met inkt. Ik ben erg nieuwsgierig naar de demofilmpjes van dit produkt.



Fancy Pants heeft een aantal nieuwe dingen op het blog staan. Waaronder deze papierlijn, helemaal mijn kleurtjes!! Heel leuk blog trouwens met hele leuke voorbeelden.

Wat hebben we nog meer??

Scribble Scrabble: Naomi & Jubilee
Core'dinations is goed bezig met cardstock voor Tim Holtz, Fancy Pants, Jenni Bowlin en Basic Grey
7 Gypsies: Lille
American Crafts: diversen, scroll naar beneden
Unity Stamps: Bella Blvd stamps
Bella Blvd: Mr Boy en Cardstock Stickers
Teresa Collins: Notations
Bo Bunny: Double Dot Designs
Cosmo Cricket: Diverse lijnen
Crate Paper: Emma's Shoppe (mooi) & Toy Box
Crate Paper: Portrait Collection (heel mooi voor miniboekjes) & Neighborhood Collection
Glitz Design: Afternoon Muse, Laced with Grace, Love Games
Jillibean Soup: Heel veel diversen, dus scrollen maar!!
Maya Road: Dagelijks nieuwe sneaks!!
My Little Shoebox: Ook dagelijks nieuwe sneaks!!
Prima Marketing: Heeeeeeeeeel veel nieuwe spullen!!
Memory Works: Hele leuke papierlijnen!!
GCD Studio's: Animal Crackers for Girls

Dat was het weer voor vandaag. Morgen ben ik heerlijk vrij, ik hoop te kunnen knutselen maar er moeten natuurlijk ook andere dingen gedaan worden.

Fijne zondag!
Marianne

Valentijnsswap Candy

Ik had al eerder een berichtje geplaatst over de Valentijnsswap die Lisette organiseert via haar Swapblog. Hartstikke leuk!!
Nu heeft ze ook een candy voor de swappers die meedoen. Dat is natuurlijk een uitdaging om mee te doen! Het is echt supercute, dus wie wil niet meedoen??!! Nou, ik wel hoor!! Dus............
Allemaal deze link volgen en je opgeven voor deze hartstikke leuke swap! Zet de candy op je blog, dan doe je mee met de verloting!

Marianne

donderdag 20 januari 2011

Weer nieuwe sneak peeks van Winter CHA 2011

Vanmorgen zag ik al snel dat er weer veel nieuwe sneak peeks waren geplaatst. Dus......... aan de slag!!
Jammer genoeg nog geen nieuwe stempels van Tim Holtz maar wel nieuwe Idea-Ologie.
Websters Pages heeft prachtige ribbons en tickets.


KI Memories: Puffies
Jenni Bowlin: Diversen
Kaiser Craft: Paper Blooms
Making Memories: Diversen
Creative Imaginations: Marrakesh
Creative Imaginations: Magic Attractions
Creative Imaginations: Wild Spirit Collection
Crafters Workshop: Templates
Donna Salazar: Complete Line
Best Creation: Diverse Lijnen
Bo Bunny: De complete lijnen
Maya Road: Elke dag nieuwe sneaks

Wat een klein lijstje vergeleken die van gisteren. Maar zeker niet minder leuk!! Ik mag wel alvast gaan sparen.
In elk geval kijk ik nu uit naar de Valentijnsswap, ik ben zo benieuwd wat dat gaat brengen??!!

Fijne dag!
Marianne

woensdag 19 januari 2011

Een lange lijst met links naar nieuw uit te komen produkten

Laten we maar meteen met de deur in huis vallen want dit wordt een hele lange lijst met sneaks die op de winter CHA in Amerika worden gepresenteerd.

Websters Pages gaat met ontzettend veel hele leuke, mooie embellishments komen. Ik vind het altijd wel leuk om zelf een pin te maken maar deze zijn echt geweldig!!! En dan die camee's en die knopen!! Prachtig gewoon! Zucht.




Morgen lekker een dagje vrij. Ik hoop dat ik aan de knutsel kan want ik moet nog wat afmaken voor de komende workshop die ik op zaterdag 29 januari geef bij Hobby World aan de Rijneke Boulevard.
Fijne avond verder,
Marianne

Zo veel nieuws

Er is zo veel nieuws bekend gemaakt. Ik heb alleen even geen tijd om alles op het blog te zetten. Ik hoop dat vanavond te kunnen doen. Dat wordt dan wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bericht.
Dus even een voorproefje van al dat moois:


Ik hoop vanavond even tijd te hebben voor alle linkjes e.d.

Marianne

zaterdag 15 januari 2011

Valentijnsswap

Op de site van de Nederlandse Swappers, kun je verschillende swaps vinden waar je je voor kunt opgeven. Op dit moment kun je je opgeven voor een Valentijnsswap.

Op deze site, van Lisette, kun je lezen hoe het werkt en hoe je je kunt opgeven. Ik doe in elk geval weer mee, dit keer. Jij ook?

Marianne

Sneaks, sneaks en nog meer sneaks!!

Niet te geloven, wat een hoop nieuwe sneakjes zijn er weer!!

Laten we beginnen met Fiskars. Fiskars gaat rubber stempels uitgeven die je kunt gebruiken op je acrylblok. Je kunt het zien in het filmpje, bovenaan de pagina. Er schijnen er behoorlijk wat van uit te komen. In het filmpje laten ze twee soorten zien maar er zouden er veel meer van komen. Ze werken op dezelfde manier als onze clear stamps met dit verschil dat ze ook echt plakken op je blok.

Van My Minds Eye had ik al iets laten zien. Ze hebben nu de volledige lijnen op hun blog. Dus..... Op naar de nieuwe lijnen van MME!!

Prima Marketing heeft heel veel nieuwe spullen op hun blog gezet. Scrollen, scrollen, scrollen en je zult het allemaal zien.
En nog meer Prima Marketing!!

Onderstaande is echt heel leuk!!! Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

Verder waren er nog sneaks van:
Hot Off The Press: Paper Tole
Hot Off The Press: Jewel Dazzles
Stampavie: Penny Johnson Collection
Jillibean Soup: Blossom Soup
Jillibean Soup: Dutch Mustard Soup

Teresa Collins: Posh (errug cute!!)
Teresa Collins: On the Edge (chique!!)
Bella Blvd: Family Dynamix (Hmmm, nou nee)
Creative Imaginations: Gingham Cardstock
Creative Imaginations: Forrest Critters Collection
Graphic 45: Metal Embellishments
Graphic 45: Verschillende nieuwe artikelen bij elkaar
Studio Calico: Fabribs and Notions (???)
Studio Calico: Rub-ons

Zo, daar was ik even mee bezig!! Pfffffffff.
Nu snel aan "De Uitdaging"! Corinne en ik gaan vanaf deze maand weer om de beurt een uitdaging verzinnen voor elkaar. Deze maand is Corinne aan de beurt. Zij heeft een aantal foto's gegeven die zij en ik dan, apart van elkaar, gaan verwerken in een LO. Ik ben benieuwd wat we er van gaan maken.

groetjes,
Marianne

vrijdag 14 januari 2011

Niet te geloven!!!

Het is toch niet te geloven??!! Tim Holtz publiceert zelfs deel 5 van de nieuwe Alterations!!! Dit keer gaat het om de embosfolders. Ik heb er wel een paar van, ze zijn echt leuk. Heel benieuwd hoe de nieuwe zijn.

Dan ben ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar het aantal stempels dat gaat uitkomen!!! Pfffffffffffff, ik kan bijna niet meer wachten!!

Fijn weeken,
Marianne

En weer sneaks van Tim Holtz

Voordat ik naar mijn werk ga, plaats ik nog even wat nieuwe sneak peeks van de winter CHA 2011. Tim Holtz heeft zelfs zijn vierde Alterations sneak!! Deze zijn meer mijn ding.


KaiserCraft heeft 7 nieuwe lijnen!!! Dan moet er vast ook iets voor jou bij zitten!!




Verder heb ik nog onderstaande sneaks:
Graphic 45: Hampton Arts Stamps
Stampavie: Vintage Chic Collection
Stampavie: Laurence Collection

Zo, nu nog een dagje werken en dan weekend!

groetjes,
Marianne

WOYWW

Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...