maandag 18 april 2011
Blog van Scrapbookzolder
zondag 17 april 2011
Stempelevent in Zeist
Omdat we in september bij Hobby World LO's gaan maken met stempeltechnieken kon ik de stempel van een bloemenrand niet laten liggen. Net als de minimasks van Tim Holtz. Heel goed te gebruiken voor de workshop Ranger 2, die ik volgende maand geef bij Hobby World.
Tja, ik had mezelf dit jaar elke maand een stempelsheet van Tim Holtz beloofd maar dat was er nog niet van gekomen. Het stempelevent was natuurlijk wel de gelegenheid om zo'n stempelset mee te nemen. De stans van Tim Holtz staat al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op mijn verlanglijstje en nu hij een paar euro goedkoper was kon ik hem niet weerstaan.
De Art Specially boekjes heb ik allemaal en deze nieuwe boekjes zijn een mooie aanwinst voor mijn verzameling. Ook staan er techniekjes in waar ik anders niet aan zou denken. De stempeltjes kreeg ik er bij omdat ik een bon uit de laatste Art Specially had meegebracht.
Deze figuurtjes had ik al een paar keer op LO's gezien en vond het wel een toevoeging. Daarom ook maar eens gekocht, nu nog bekijken wat ik er mee kan doen. Ach, er liggen nog zo veel foto's van Milo te wachten, dat gaat vast wel lukken.
De Magnolia Ink stond ook op mijn lijstje net als onderstaand tijdschrift. Ik had al vaak wat gelezen over de Sommerset Studio. Daarom maar eens gekocht en ik moet zeggen dat er wel hele leuke dingen in staan.
Al met al een zeer produktief dagje. Hele leuke dingen gekocht en nu maar snel tijd maken om er iets mee te doen. Meet & Greet
Op 15 mei vindt er een meet & greet plaats, georganiseerd door Lisette. Er is een hartstikke leuk programma opgesteld, dus voor ieder wat wils. Gezellig beppen, workshopjes en een loterij. Aanmelden voor deze gezellige dag kan tot 30 april via mail aan: creativemeetandgreet@hotmail.nl De kosten zijn €15.00, incl. allerlei versnaperingen, excl. de workshops. Klik hier voor meer informatie over de Meet & Greet op 15 mei. zaterdag 16 april 2011
Knisperdoekje voor Milo
Vanwege het zeer Hollandse geboortekaartje heb ik gekozen voor Hollandse kleuren. Hij is echt zo ontzettend leuk geworden!! Fijn weekend allemaal, Marianne
donderdag 14 april 2011
Hij is zooooooooooo leuk!!!
Ik ben zoooooooooooo ontzettend trots op dit mannetje, dit wondertje. Aanstaande maandagochtend komt hij even bij mij thuis omdat zijn mama iets zonder hem moet doen. Meneertje schreeuwt namenlijk de hele boel bij elkaar als hij even geen aandacht krijgt. Kom maar op hoor!! Kan ik de hele tijd met hem knuffelen!!
Marianne
Workshop Copic Markers
De workshop begint om 11.00 uur en duurt tot ongeveer 15.00 uur, het kan een half uurtje uitlopen. De kosten voor de workshop zijn €27.50, incl. een eenvoudige lunch.Voor deze workshop moet je zelf een snijmat en je Copic Markers meebrengen.
Klanten die zich hebben opgegeven voor deze workshop en deze ook hebben betaald, krijgen 10% kassakorting bij aankoop van Copic Markers en je kunt sparen op je klantenkaart. Je spaart €1.00 op je klantenkaart bij elke €10.00 aan besteding.
Opgeven kan in de winkel maar ook via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net.
Marianne
zaterdag 9 april 2011
Clear Scraps
De kans om te winnen is niet zo groot want ik zag al dat er ontzettend veel dames gereageerd hadden maar je weet het nooit!
Fijn weekend, Marianne
woensdag 6 april 2011
Toevallig!!
Wat wil nu het toeval?? Al surfend kom ik op het blog van de dame die deze LO heeft gemaakt!!! En wat voor een blog!!
Wat maakt ze een mooie LO's en wat geeft dat mij goeie ideeen!! Ik zal dit blog zeker nog vaker bezoeken!
Ik hoop het tijdschrift snel binnen te krijgen zodat ik er leuke dingen uit kan halen. Mocht ik iets tegenkomen wat echt heeeeeeeeeeeeeel erg leuk is, zal ik het zeker met jullie delen!
Fijne dag! Marianne
zondag 27 maart 2011
Workshop Basis Stempelen
Gisteren heb ik voor de tweede keer de workshop Basis Stempelen gegeven bij Hobby World aan de Rijneke Boulevard. Het was weer ontzettend gezellig!! We hadden een leuke, kleine groep van drie dames die erg enthousiast waren. Ze hebben dan ook hele leuke dingen zitten doen. De verschillende techniekjes werden weer op labels geplakt die weer bewaard kunnen worden in het zelfgemaakte boekje. zondag 13 maart 2011
Maandelijkse uitdaging
Ik heb al een idee welke foto's ik hier voor ga gebruiken. Ja!!! Foto's van Milo!!!! Dan moet ik er nog wel een enkele LO naast maken zodat ik ze in het album kan doen. Zo komt zijn album wel vol! Ik denk dat ik de sketch ga draaien maar verder vertel ik er nog niets over. Alle uitdagingen komen ook op een aparte pagina van dit blog te staan.
Fijne zondag verder,
Marianne
vrijdag 11 maart 2011
Demodag Hobby World Croptime Hazerswoude Rijndijk
Boven, bij de stoffen, zitten Jessica en ik. Jessica laat zien wat je allemaal met de Hotfix kunt doen en ik laat zien wat je met de producten van Tattered Angels kunt doen.
WOYWW
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...
-
Just for once I'll make a blog in English. My English is not that good, so.. For the first time I've tried a challenge. No, two!! I...
-
Wat ligt er vandaag op mijn werktafel? Niets.... Afgelopen maandag ben ik bezig geweest met het overzetten van mijn foto's van een 6x8 a...